sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Bloggaaminen


 
 
 
 
Nyt voisin hiukan avata sitä miksi päätin ruveta kirjoittamaan blogia. Olen tosiaan pidemmän aikaa sitä jo pohtinut, kunnes viimein sain sen aikaiseksi tehtyä. Ystävilläni on blogeja, joiden lukeminen saa minut usein hyvälle tuulelle ja näin ollen myös minä haluan jakaa hyvää mieltä muille. Bloggaaminen on minulle tapa koota sanoiksi ajatuksiani, mielipiteitäni ja elämäni hetkiä.  Kirjoitan minulle tärkeistä ja minua kiinnostavista asioista.  
Tämä on ensimmäinen blogini.  Kirjoitan ”anonyymina” enkä julkaise blogissa nimeäni, enkä kuvia itsestäni.  En kirjoita anonyymina siksi, ettenkö uskaltaisi kertoa elämästäni ja ajatuksistani julkisesti, mutta tällä hetkellä se ei vain tunnu kovin luonnolliselta. Ehkä jonakin päivänä kirjoitan omalla nimelläni, mutta sen aika ei ole vielä. 
Toivon, että viihdytte blogia lukiessanne ja se saisi teidät hyvälle tuulelle, sekä herättäisi ajatuksia ja ideoita. Tähän lopuksi vielä ystäväni minulle lähettämä mietelause.
 
"Ihmisen pitäisi joka päivä
kuulla ainakin yksi pieni sävelmä,
lukea hyvä runo,
nähdä hieno taulu
ja jos vain mahdollista,
sanoa muutama järkevä sana"
 
- Johann Wofgang Von Goethe -
 
 
<3 Liibalaaba

1 kommentti: